יום שלישי, 25 באפריל 2017

פטוצ'יני של מוצרלה אלה קפרזה

מי שמכיר אותי ולו במעט יודע שאחת האהבות הגדולות שלי במטבח האיטלקי אלו הגבינות אלו שאני מייצרת ואלו שאני משחקת איתן :) באיטליה התמחתי ביצור קצ'קאבלו, מוצרלה, וריקוטה שהן גבינות טיפוסיות לדרום איטליה מי שרוצה לדעת עוד מוזמן לקרוא במי אני
שבועות ממש בדלת ובא לי לשתף אתכם בטיפ מתכון הכי גבינה הכי שבועות שיש.
אם אני לא מכינה את המוצרלה לבד אני נוהגת לקנות ממחלבת עברי לכו לדודי עברי תגידו שאני שלחתי אתכם תקנו ממנו דף של מוצרלה גלגלו את הדף לרולדה ופרסו לכם פטוצ'יני לעובי הרצוי, הוסיפו קוביות של עגבניות טריות, שמן זית בזיליקום או אורגנו מלח ופלפל ותגישו לשולחן מנה שתגנוב את ההצגה.
* להכין ממש לפני ההגשה
* כדאי לבדוק במחלבה שיש להם דפים לפני שאתם נוסעים 
ודודי יקירי כדאי שתכין מלאי!!!!

לכו להכין ואל תשכחו לתייג אותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הביקור בבלוג
מוזמנים להרשם לעדכונים במייל, לשתף, ולהגיב.
אשמח לראותכם בסדנאות.
לתיאום: 052-6412415