יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

Olive all' ascolana זיתים ממולאים ומטוגנים


תקופה מטורפת שכזו ולא רק בגלל החגים.....היא תשתה קמומילה ( תה קמומיל ) בכדי להרגע קצת ולראשונה בחייה בגילה המבוגר תעלה על מטוס, היא תנחת בנמל התעופה בן גוריון בצאת יום כיפור ואני אספור את הדקות ואחכה לה, ביקור ראשון בארץ הקודש היא תביא איתה את איטליה שלי, את איטליה שלה, הבטן מתהפכת ומתרגשת המטבח הפוך, אני ענבר ללא הפסקה, יוצרת מייצרת מארגנת מתארגנת היא באה לבקר את הבן שלה, את הנכדים, את הכלה שלה אני! החמה שלי בדרך........במקרה שלי נראה לי שאזדקק למשהו חזק יותר מקמומילה :).

בינתיים Olive all' ascolana מתכון שמקורו בMarche בצפון איטליה.
נהוג להשתמש בזן זיתים ירוקים גדול אותו מגלענים על ידי קילוף הזית מהגלעין שלו ממלאים בתערובת של בשר, לחם וגבינות, נכון שזה לא הזית האיטלקי המופלא אבל, הייתי חייבת השתמשתי בזיתי חרוזית פשוטים והפעם ללא מילוי כמובן שזללתי......
חטיף טעים, פשוט, מהיר וממכר!

מצרכים
ביצה טרופה אחת
קמח 
פירורי לחם
שמן לטיגון
זיתי חרוזית ירוקים



מתחילים מלקמח הייטב את הזיתים
אחר כך בביצה הטרופה.
בפירורי הלחם לוודא כיסוי מוחלט.
אם אוהבים שכבה עבה יותר ניתן לחזור על הליך לטבול בביצה ופירורי הלחם פעם שניה.

 לטגן בשמן עמוק כשמשחים לסנן, ולהניח על נייר סופג, מעל כשעדיין חם גרדתי פרמזן ניתן לגרד גבינת גרנה או פקורינו.
*ניתן להוסיף עשבי תיבול לפירורי הלחם 
*למלא בגבינת מוצרלה, בפסטו, או באחר לטעמכם.

בתאבון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הביקור בבלוג
מוזמנים להרשם לעדכונים במייל, לשתף, ולהגיב.
אשמח לראותכם בסדנאות.
לתיאום: 052-6412415